Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

196.



Βενετία Ιούνιος 2007

12 σχόλια:

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Ωραίος φίλε! Στην πρώτη μου αρέσουν πολύ οι αντακλάσεις και στην δεύτερη μια ...λεπτομέρια που δυναμώνει όλη την φωτογραφία. Ο κάθετος τοίχος στα αριστερά. Χωρίς αυτόν η φωτογραφία θα έχανε ένα πολύ δυνατό της στοιχείο. Το βάθος και την τρίτη της διάσταση.

Erwtas Stomaxhs είπε...

έτσι ακριβώς Τέρτουλ! ευχαριστώ για τις σημειώσεις!

Leigh-Cheri είπε...

Πω πω!
Τι ομορφιά ρε συ!
Τι αντικατοπτρισμοί και στη δεύτερη αυτές οι σκιές και οι "γωνίες" που σχηματίζουν οι γραμμές σε κάνουν να θες ντε και καλά να δεις τι βρίσκεται από πίσω...
Σαν ιστορία ολόκληρη! Ειδικά αυτή τη δεύτερη, εγώ την διαβάζω. Δεν τη βλέπω.
:-)

Erwtas Stomaxhs είπε...

χαχα ωραία οπτική leigh_cheri! Θεωρώ και ΄γω ότι υπάρχουν φωτογραφίες που διαβάζονται, Τερτούλ εσύ τι λες;

nosyparker είπε...

Εγώ λέω... κάποιος να με πάει Βενατία :-D

nosyparker είπε...

ΒενΕτία :-P

Leigh-Cheri είπε...

Ναι! Ναι! Κι εγώ μαζί. Κι εγώ!
Θα με πάρετε;

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Erwta Stomaxh ασφαλώς και συμφωνώ! Άλλωστε νομίζω ότι κάθε μορφή τέχνης μπορεί να αναγνωστεί με διαφορετικές αισθήσεις από αυτές στις οποίες απευθύνεται. Να ακούσεις δηλαδή μουσική βλέποντας έναν πίνακα, να διαβάσεις μια ιστορία βλέποντας μια φωτογραφία, να δεις μια ζωγραφιά ακούγοντας μουσική...

Φύγαμε Βενετία (;)

Erwtas Stomaxhs είπε...

Βενετία να πάμε ευχαρίστως αρκεί να είναι αντιτουριστικός ο μήνας, διαφορετικά βρώμα η δουλειά δικέ μου. Εκεί που πηγαίνω και με τα πόδια αμαλάχει είναι Πορτογαλία, Πόρτο ή Λισαβόνα πήγαινέ με χάρε μου και την ψυχή μου πάρε με (για να μην ξεχνιόμαστε)...

Leigh-Cheri είπε...

Ε! Σταματήστε ρε με τα ταξίδια. Εγώ είμαι και προπονημένη. Με τα πόδια πάω όπου θες! Στα ναύλα κολλάω λίγο ;-)

angelos είπε...

twra to metaniwnw pou den ekana varkada otan piga

Erwtas Stomaxhs είπε...

ούτε 'γω έκανα βαρκάδα, από έξω είναι τραβηγμένες και οι 2...