@ Erwta stomaxh χαχαχα! Όντως πολλές φορές μια ενδιαφέρουσα σύνθεση πρέπει να είναι συνεδεμένη με την γεωμετρία. Πρέπει να βρίσκεις τρόπους να χρησιμοποιείς δημιουργικά τις γραμμές και τις φόρμες μέσα στην φωτογραφία. Εκείνο το διάστημα μάλιστα είχα αρχίσει να πειραματίζομαι περισσότερο πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. (Αυτά ξέρεις θα σου τα πω αναλυτικά από κοντά!..) :)
@Leigh-Cheri δεν έχει σημασία πόση ώρα το μελέτησα (ελάχιστο αν σε ενδιαφέρει). Το κάθε τι πάντως που περιλαμβάται μέσα σε μια φωτογραφία (ακόμη και μια μικρή λεπτομέρια) πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν πριν το κλικ. :)
tertuliano, δεν ξέρω αν συμφωνώ με αυτό που λες ότι δλδ "Το κάθε τι πάντως που περιλαμβάται μέσα σε μια φωτογραφία (ακόμη και μια μικρή λεπτομέρια) πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν πριν το κλικ". Έτσι χάνεται ο αυθορμητισμός της στιγμής, ειδικά αν θέλεις να πιάσεις εκείνο το κάτι που 2 δευτερόλεπτα μετά έχει φύγει. Προφανώς αναφέρεσαι σε πιο στατικές φωτογραφίες. Εμένα πάλι από τις δικές σου μου αρέσουν όσες έχουν μέσα τους "κίνηση". :-)
Όχι Nosy, ασφαλώς και δεν αναφέρομαι σε πιο στατικές φωτογραφίες. (Σε αυτές μάλιστα τις περισσότερες φορές είναι και λιγότερα αυτά που πρέπει να "υπολογίσεις".) Το να μελετήσεις το κάδρο σου δεν σημαίνει ότι πρέπει να χάσεις τον αυθορμητισμό ή να κάθεσαι με τις ώρες και να ψάχνεις να βρεις την κατάλληλη γωνία μέσα από τον φακό σου και μετά και την κατάλληλη στιγμή που φυσικά μετά το πιο πιθανό είναι να χάσεις και την "στιγμή"... Πίστεψε με, μπορείς να καταφέρεις να το κάνεις αυτό (να συνθέσεις συνειδητά το κάδρο σου) μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου ακόμα και στις πιο περίπλοκες καταστάσεις κίνησης. Και το σημαντικότερο όχι μέσα από τον φακό. Σηκώνεις την μηχανή μόνο για το κλικ. Τις φωτογραφίες άλλωστε πρέπει να τις βλέπεις με το μάτι, όχι με την μηχανή. (Εξασκήση μόνο θέλει). Αν μπορείς να το κάνεις αυτό τότε όταν βλέπεις μια "στιγμή" θα είσαι έτοιμος να φτιάξεις και το κατάλληλη σύνθεση μέσα σε μια ...στιγμή.
Ο αυθορμητισμός είναι απαραίτητος για να βγει ένα καλό απότέλεσμα. Αυθορμητισμός όμως χωρίς λίγη πειθαρχία... Δυστυχώς μόνο το "κλικ" δεν φτάνει...
6 σχόλια:
Μπράβο ρε φίλε! Αυτές δεν είναι φωτογραφίες, το το ίδιο το Πυθαγόρειο Θεώρημα είναι!
Νομίζω ότι το σχόλιο του erwta είναι απόλυτα πετυχημένο.
Πόση ώρα τη μελέτησες τη λάμπα για να βγει ακριβώς εκεί; (στην κατακόρυφη φωτο)
Η οριζόντια, προσωπικά με οδηγεί σε "τραγικούς" συνειρμούς...αλλά ας μη σε φρικάρω τώρα.
"φωτογράφισες" πάλι :-)
@ Erwta stomaxh χαχαχα!
Όντως πολλές φορές μια ενδιαφέρουσα σύνθεση πρέπει να είναι συνεδεμένη με την γεωμετρία. Πρέπει να βρίσκεις τρόπους να χρησιμοποιείς δημιουργικά τις γραμμές και τις φόρμες μέσα στην φωτογραφία. Εκείνο το διάστημα μάλιστα είχα αρχίσει να πειραματίζομαι περισσότερο πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
(Αυτά ξέρεις θα σου τα πω αναλυτικά από κοντά!..)
:)
@Leigh-Cheri δεν έχει σημασία πόση ώρα το μελέτησα (ελάχιστο αν σε ενδιαφέρει). Το κάθε τι πάντως που περιλαμβάται μέσα σε μια φωτογραφία (ακόμη και μια μικρή λεπτομέρια) πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν πριν το κλικ.
:)
tertuliano, δεν ξέρω αν συμφωνώ με αυτό που λες ότι δλδ "Το κάθε τι πάντως που περιλαμβάται μέσα σε μια φωτογραφία (ακόμη και μια μικρή λεπτομέρια) πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν πριν το κλικ". Έτσι χάνεται ο αυθορμητισμός της στιγμής, ειδικά αν θέλεις να πιάσεις εκείνο το κάτι που 2 δευτερόλεπτα μετά έχει φύγει. Προφανώς αναφέρεσαι σε πιο στατικές φωτογραφίες. Εμένα πάλι από τις δικές σου μου αρέσουν όσες έχουν μέσα τους "κίνηση". :-)
Όχι Nosy, ασφαλώς και δεν αναφέρομαι σε πιο στατικές φωτογραφίες. (Σε αυτές μάλιστα τις περισσότερες φορές είναι και λιγότερα αυτά που πρέπει να "υπολογίσεις".) Το να μελετήσεις το κάδρο σου δεν σημαίνει ότι πρέπει να χάσεις τον αυθορμητισμό ή να κάθεσαι με τις ώρες και να ψάχνεις να βρεις την κατάλληλη γωνία μέσα από τον φακό σου και μετά και την κατάλληλη στιγμή που φυσικά μετά το πιο πιθανό είναι να χάσεις και την "στιγμή"...
Πίστεψε με, μπορείς να καταφέρεις να το κάνεις αυτό (να συνθέσεις συνειδητά το κάδρο σου) μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου ακόμα και στις πιο περίπλοκες καταστάσεις κίνησης. Και το σημαντικότερο όχι μέσα από τον φακό. Σηκώνεις την μηχανή μόνο για το κλικ. Τις φωτογραφίες άλλωστε πρέπει να τις βλέπεις με το μάτι, όχι με την μηχανή. (Εξασκήση μόνο θέλει). Αν μπορείς να το κάνεις αυτό τότε όταν βλέπεις μια "στιγμή" θα είσαι έτοιμος να φτιάξεις και το κατάλληλη σύνθεση μέσα σε μια ...στιγμή.
Ο αυθορμητισμός είναι απαραίτητος για να βγει ένα καλό απότέλεσμα. Αυθορμητισμός όμως χωρίς λίγη πειθαρχία...
Δυστυχώς μόνο το "κλικ" δεν φτάνει...
Πες τα ρε Τέρτουλ γαμώ την πουτάνα μου!
Δημοσίευση σχολίου